Kreativní ředitel
Kreativní ředitel má na starosti nápady, vzhled a celkový styl reklam, kampaní, časopisů nebo videí. Vede tým grafiků, fotografů, textařů a dalších tvůrců, aby společně vytvořili originální a zapamatovatelný obsah. Jeho den zahrnuje schůzky, plánování, hledání inspirace a posuzování návrhů. Pracuje v reklamních agenturách, mediálních firmách nebo v odděleních velkých značek. Jeho role je důležitá pro to, aby produkty a myšlenky zaujaly veřejnost.
Silné stránky
Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Kreativní ředitel.
Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?
Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.
Vyzkoušet aplikaci SalmondoTest trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma
Prozkoumat další profese
Zajímají tě další profese v oboru Marketing a komunikace?
Zpět na Marketing a komunikace