Kreativní ředitel

Průměrná mzda
133 000 Kč
Vzdělání
Riziko automatizace
minimální
Obor
Marketing a komunikace

Kreativní ředitel má na starosti nápady, vzhled a celkový styl reklam, kampaní, časopisů nebo videí. Vede tým grafiků, fotografů, textařů a dalších tvůrců, aby společně vytvořili originální a zapamatovatelný obsah. Jeho den zahrnuje schůzky, plánování, hledání inspirace a posuzování návrhů. Pracuje v reklamních agenturách, mediálních firmách nebo v odděleních velkých značek. Jeho role je důležitá pro to, aby produkty a myšlenky zaujaly veřejnost.

Silné stránky

Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Kreativní ředitel.

Kreativita
Kreativita
Představivost
Představivost
Rozvoj druhých
Rozvoj druhých
Vůdcovství
Vůdcovství
Přesvědčivost
Přesvědčivost
Zvídavost
Zvídavost
Pozitivní energie
Pozitivní energie

Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?

Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.

Vyzkoušet aplikaci Salmondo

Test trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma

Prozkoumat další profese

Zajímají tě další profese v oboru Marketing a komunikace?

Zpět na Marketing a komunikace