Tvůrce digitálního obsahu

Průměrná mzda
68 000 Kč
Vzdělání
SŠ - maturita
Riziko automatizace
střední
Obor
Marketing a komunikace

Tvůrce digitálního obsahu se zaměřuje na produkci různých typů materiálů pro internetové platformy a sociální sítě. Natáčí a střihá videa, píše články pro blogy, fotografuje a vytváří grafiky pro Instagram, TikTok nebo YouTube. Plánuje obsahovou strategii, sleduje trendy na internetu a přizpůsobuje obsah různým platformám a cílovým skupinám. Komunikuje s publikem prostřednictvím komentářů a zpráv a analyzuje úspěšnost svého obsahu. Pracuje doma nebo ve studiích s kamerami, mikrofonyvhodným a počítači pro střih. Díky tvůrcům digitálního obsahu máme na internetu zajímavé a zábavné materiály, které nás informují a baví.

Silné stránky

Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Tvůrce digitálního obsahu.

Kreativita
Kreativita
Přesvědčivost
Přesvědčivost
Inovativnost
Inovativnost

Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?

Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.

Vyzkoušet aplikaci Salmondo

Test trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma

Prozkoumat další profese

Zajímají tě další profese v oboru Marketing a komunikace?

Zpět na Marketing a komunikace