Administrativní pracovník (back office)

Průměrná mzda
31 000 Kč
Vzdělání
SŠ - maturita
Riziko automatizace
střední
Obor
Obchod a management

Administrativní pracovník se zabývá správou dokumentů a informací v organizaci. Jeho práce zahrnuje vyřizování korespondence, zpracování objednávek, vedení evidencí, archivaci dokumentů a základní komunikaci s klienty nebo dodavateli. Jeho činnost probíhá často v zázemí firmy (proto označení "back office"), ale je nezbytná pro hladký chod organizace. Zajišťuje, aby všechny důležité informace byly dostupné, správně zpracované a uložené. Díky jeho práci vše hladce funguje a ostatní zaměstnanci se mohou soustředit na svou specializovanou činnost.

Silné stránky

Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Administrativní pracovník (back office).

Spolehlivost
Spolehlivost
Pečlivost
Pečlivost
Efektivita
Efektivita
Nezávislost
Nezávislost

Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?

Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.

Vyzkoušet aplikaci Salmondo

Test trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma

Prozkoumat další profese

Zajímají tě další profese v oboru Obchod a management?

Zpět na Obchod a management