Office Manager
Office Manager má na starosti hladký chod celé kanceláře a zajišťuje, aby měli všichni zaměstnanci vše potřebné pro svou práci. Objednává kancelářské potřeby, organizuje schůzky a akce, spravuje kalendáře vedení a komunikuje s dodavateli. Řeší technické problémy, koordinuje údržbu a často se stará i o nové zaměstnance. Pracuje v moderních kancelářích různých firem a je kontaktní osobou pro všechny pracovní i osobní záležitosti. Díky office managerům fungují firmy efektivně a zaměstnanci se mohou soustředit na svou hlavní práci.
Silné stránky
Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Office Manager.
Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?
Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.
Vyzkoušet aplikaci SalmondoTest trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma
Prozkoumat další profese
Zajímají tě další profese v oboru Obchod a management?
Zpět na Obchod a management